2.1. Sustav praćenja učenika:
- Uspostava sustava za praćenje napretka učenika putem ocjenjivanja, testiranja i izrade portfelja.
- Redovita evaluacija i provjera usvojenosti nastavnog gradiva.
- Praćenje prisustva učenika na nastavi i pružanje podrške onima koji imaju poteškoća.
2.2. Evaluacija nastave:
- Provjera kvalitete nastave putem anonimnih upitnika za učenike, roditelje i nastavnike.
- Organizacija pedagoških konferencija i sastanaka s ciljem razmjene iskustava i poboljšanja nastavnog procesa.
- Praćenje rezultata ispita i uspješnosti učenika kako bi se identificirale snage i slabosti u nastavnom planu i programu.
2.3. Individualizacija pristupa:
- Identifikacija učenika s posebnim potrebama i pružanje dodatne podrške.
- Razvoj individualnih planova rada za učenike s poteškoćama kako bi se osiguralo da dobiju adekvatnu podršku i resurse.
- Suradnja s stručnim suradnicima, pedagozima i psiholozima kako bi se osigurala optimalna podrška svakom učeniku.
2.4. Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika:
- Organizacija stručnih usavršavanja i radionica za nastavnike radi unapređenja njihovih pedagoških vještina.
- Poticanje nastavnika na sudjelovanje u konferencijama, seminarima i drugim oblicima stručnog usavršavanja.
- Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika i pružanje podrške u razvoju novih metoda podučavanja i primjene inovativnih tehnologija.
2.5. Suradnja s roditeljima:
- Redovita komunikacija s roditeljima o napretku učenika i aktivnostima u školi.
- Organizacija roditeljskih sastanaka i individualnih konzultacija kako bi se razmotrili individualni potrebama učenika.
- Podrška roditeljima u pružanju podrške učenju kod kuće i sudjelovanju u školskim aktivnostima.
2.6. Praćenje i primjena povratnih informacija:
- Analiza povratnih informacija dobivenih od učenika, roditelja i nastavnika kako bi se identificirale potrebe za poboljšanjem nastavnog procesa.
- Implementacija promjena temeljenih na povratnim informacijama s ciljem kontinuiranog unaprjeđena